لوله برق سمنان به منظور صدمه نديدن سیم‌ها و کابل‌های برق در سیم‌کشی‌های ساختمان ها  لوله برق هاي با جنس مرغوب توليد مي كنند. هدف اصلي آن‌ها حفاظت از جان افراد در مقابل برق گرفتگي و صدمه نديدن رساناي جريان برق مي باشد. لوله برق سمنان قادر به توليد انواع متنوع لوله ها با استانداردهاي ملي مي باشد. اهميت اين لوله برق ها ميزان خطرات احتمالي مانند آتش سوزي و اتصالات جريان برقي را كاهش مي دهد و امنيت ساختمان را تضمين مي كند. اين لوله برق هاي با كيفيت مقاومت و ماندگاري بسيار بالايي دارند و در صورت هر گونه آسيب و يا خرابي به راحتي تعويض مي شوند. در اين مقاله مي خواهيم شما را با انواع لوله برق سمنان كه در صنعت ساختمان سازي زياد از آن‌ها استفاده مي شود آشنا كنيم.

كابل ها و رشته هايي كه از لوله ها عبور مي كنند رسانا مي باشند به همين دليل براي كاهش خطرات احتمالي از اين لوله هاي برق استفاده مي شود. در زمان هاي گذشته سيم برق سازه ها را بدون پوشش يا عايقي عبور مي دادند كه خطرات و معايب فراواني را به همراه داشت. بعد از گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي كارخانه لوله برق سمنان به سرعت در صنعت توليد لوله هاي ساختماني و انتقال برق جاي خود را باز كرد. اين لوله ها در سازه هاي مسكوني، تجاري، صنعتي و كليه سازه هايي كه سيم برق و هادي الكتريكي استفاده مي كنند استفاده مي شود. فرم دهي بالا، مقاومت بالا، ماندگاري زياد در برابر ضربه هاي مكانيكي و شكل و تنوع بالاي اين محصولات سبب شده تا محبوبيت بالايي را نزد كاربران و مشتري ها پيدا كند.

 

لوله برق سمنان از نوع فولادی

از اين نوع لوله برق سمنان فولادي براي کابل‌های برق در تمام طول مسير سيم كشي استفاده مي شود. قابليت اين را دارند كه به صورت توكار و هم روكار در ساختمان به كار برده شوند. همچنين توانايي خم شدن را به وسیله‌ دستگاه لوله خم كن دارند. تحمل بسيار بالايي در مقابل ضربه ديدن دارد و گرد و غبار را به خود جذب نمي كند. مقاومت آن به حدي است كه دچار تا خوردگي نخواهد شد. البته داراي دو نوع لوله هاي گالوانيزه گرم و لوله هاي گالوانيزه سرد مي باشد. از نوع گرم اين محصول به منظور حفاظت از سیم‌هاي برق در برابر عوامل خارجي استفاده مي شوند. داخل و بيرون اين لوله برق سمنان از نوع فولادي با گالوانيزه پوشيده شده است و عموماً به صورت روكار كاربرد دارند. طول عمر نمونه گالوانيزه گرم نسبت به سرد آن بيشتر مي باشد. در لوله گالوانيزه گرم آبكاري آن‌ها در دماي 420 درجه صورت خواهد گرفت در حالي كه نوع سرد اين محصول تا 5 سال عمر مي كنند طول عمر كمتري نسبت به نوع گرم آن دارد و در دماي سرد آبكاري مي شوند. به شرطي كه در مقابل رطوبت و آفتاب قرار نگيرند بيشتر دوام مي آورند و بيشتر براي مصارف توكار استفاده مي شوند. محصولات لوله برق سمنان هر دو نوع گالوانيزه را در سايزهاي مختلف در بازار عرضه مي كنند.

 

لوله برق سمنان از نوع پی وی سی

لوله برق سمنان از نوع پي وي سي يا پلاستيك بسيار سخت مي باشد. اين محصول به منظور عبور کابل‌های برق بر روي ديوارها كاربرد دارد. از انعطاف پذيري بسيار بالايي برخوردار است حتي آن را در جهات مختلف مي توان خم كرد. اين نوع لوله ها به سه نوع فشار ضعيف، فشار نيمه ضعيف و فشار قوي تقسيم مي شود. اين نوع محصول بيشتر در زير سقف هاي بتني مورد استفاده قرار مي گيرد. مي توان بدون شكستگي يا ترك خوردگي در لوله كشي برق ساختمان از آن استفاده كرد در اصل حالت فنر مانندي دارد. از بهترين مزاياي لوله برق سمنان از نوع پی وی سی مي توان اشاره كرد به مقاومت بالا در برابر هرگونه ضربه، مقاومت در برابر مواد اسيدي يا شیمیایی، پايداري در برابر فرسايش، قابليت ضد زنگ و ضد خوردگي دارند، به آساني نصب مي شوند، عدم جذب رطوبت و توانايي ضد حريق بودن مي توان نام برد. شكل اين محصول به صورت خرطومي مي باشد. تنها ايراد اين لوله در سرما و گرماي بسيار بالا تغيير حالت مي دهد. لوله برق سمنان قابليت و توانايي توليد بالايي در تنوع ابعاد با قطرهاي مختلف براي مکان‌های مختلف را دارد.

لوله-پی-وی-سی-36-سازند-پلیمر-سمنان

لوله برق سمنان از نوع پلي اتيلن

اين نوع لوله برق سمنان از نوع پلي اتيلن پرفروش ترين نوع لوله پليمري مي باشد كه در صنعت ساختمان سازي از آن استفاده مي كنند. بيشتر براي سقف ها استفاده مي شوند كه در موقع بتن ريزي آسيبي به آن‌ها وارد نشود. به دليل وزن بسيار سبك و نصب آسان بيشتر استفاده مي شود. اين لوله ها در اندازه هاي مختلف در بازار موجود مي باشند.  قيمت بالاتري نسبت به نوع پي وي سي دارند. با توجه به انعطاف پذيري آن چون جنس آن از پلاستيك نرم مي باشد از دوام و استحكام بسيار بالايي برخوردار است به علت اينكه از مواد پليمري مرغوب در توليد آن استفاده مي كنند. اين محصولات با كيفيت راحت مي توانند رضايت مشتري را جذب كنند.

 

لوله برق سمنان از نوع پلي آميد

براي ساختمان‌های سبك از لوله برق سمنان از نوع پلي آميد استفاده مي شود. پلي آميد نوعي پليمر مي باشد و جنس آن از نوع پلاستيك بسيار نرم است و مقاومت بالايي در مقابل فرسايش خواهند داشت. حتي دچار ترك خوردگي نمي شوند. به علت انعطاف پذيري بالا و وزن كمي كه دارد بيشتر لوله هاي ساختماني از اين نوع محصول مي باشند. داراي تنوع در اندازه و شكل هاي مختلف خط دار و بدون خط مي باشد. مي توانند آن را به صورت شاخه اي يا حتي كلافه اي به بازار عرضه كنند. تنها عيب اين نوع لوله شعله ور شدن آن مي باشد.

 

در نهايت به راحتي مي توان ادعا كرد محصولات لوله برقي سمنان چه از نظر جنس، كيفيت و مرغوبيت به يك منبع قوي در زمینه‌ توليد و فروش تجهيزات انواع لوله ها تبديل شده است. و توانايي توليد انواع لوله ها را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *