درباره انواع لوله برق سمنان چه می‌دانید؟

لوله-پی-وی-سی-16-سه-ستاره-سمنان

لوله برق سمنان به منظور صدمه ندیدن سیم‌ها و کابل‌های برق در سیم‌کشی‌های ساختمان ها  لوله برق های با جنس مرغوب تولید می کنند. هدف اصلی آن‌ها حفاظت از جان افراد در مقابل برق گرفتگی و صدمه ندیدن رسانای جریان برق می باشد. لوله برق سمنان قادر به تولید انواع متنوع لوله ها با استانداردهای ملی می باشد. اهمیت این لوله برق ها میزان خطرات احتمالی مانند آتش سوزی و اتصالات جریان برقی را کاهش می دهد و امنیت ساختمان را تضمین می کند. این لوله برق های با کیفیت مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند و در صورت هر گونه آسیب و یا خرابی به راحتی تعویض می شوند. در این مقاله می خواهیم شما را با انواع لوله برق سمنان که در صنعت ساختمان سازی زیاد از آن‌ها استفاده می شود آشنا کنیم.

کابل ها و رشته هایی که از لوله ها عبور می کنند رسانا می باشند به همین دلیل برای کاهش خطرات احتمالی از این لوله های برق استفاده می شود. در زمان های گذشته سیم برق سازه ها را بدون پوشش یا عایقی عبور می دادند که خطرات و معایب فراوانی را به همراه داشت. بعد از گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی کارخانه لوله برق سمنان به سرعت در صنعت تولید لوله های ساختمانی و انتقال برق جای خود را باز کرد. این لوله ها در سازه های مسکونی، تجاری، صنعتی و کلیه سازه هایی که سیم برق و هادی الکتریکی استفاده می کنند استفاده می شود. فرم دهی بالا، مقاومت بالا، ماندگاری زیاد در برابر ضربه های مکانیکی و شکل و تنوع بالای این محصولات سبب شده تا محبوبیت بالایی را نزد کاربران و مشتری ها پیدا کند.

 

لوله برق سمنان از نوع فولادی

از این نوع لوله برق سمنان فولادی برای کابل‌های برق در تمام طول مسیر سیم کشی استفاده می شود. قابلیت این را دارند که به صورت توکار و هم روکار در ساختمان به کار برده شوند. همچنین توانایی خم شدن را به وسیله‌ دستگاه لوله خم کن دارند. تحمل بسیار بالایی در مقابل ضربه دیدن دارد و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند. مقاومت آن به حدی است که دچار تا خوردگی نخواهد شد. البته دارای دو نوع لوله های گالوانیزه گرم و لوله های گالوانیزه سرد می باشد. از نوع گرم این محصول به منظور حفاظت از سیم‌های برق در برابر عوامل خارجی استفاده می شوند. داخل و بیرون این لوله برق سمنان از نوع فولادی با گالوانیزه پوشیده شده است و عموماً به صورت روکار کاربرد دارند. طول عمر نمونه گالوانیزه گرم نسبت به سرد آن بیشتر می باشد. در لوله گالوانیزه گرم آبکاری آن‌ها در دمای 420 درجه صورت خواهد گرفت در حالی که نوع سرد این محصول تا 5 سال عمر می کنند طول عمر کمتری نسبت به نوع گرم آن دارد و در دمای سرد آبکاری می شوند. به شرطی که در مقابل رطوبت و آفتاب قرار نگیرند بیشتر دوام می آورند و بیشتر برای مصارف توکار استفاده می شوند. محصولات لوله برق سمنان هر دو نوع گالوانیزه را در سایزهای مختلف در بازار عرضه می کنند.

 

لوله برق سمنان از نوع پی وی سی

لوله برق سمنان از نوع پی وی سی یا پلاستیک بسیار سخت می باشد. این محصول به منظور عبور کابل‌های برق بر روی دیوارها کاربرد دارد. از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است حتی آن را در جهات مختلف می توان خم کرد. این نوع لوله ها به سه نوع فشار ضعیف، فشار نیمه ضعیف و فشار قوی تقسیم می شود. این نوع محصول بیشتر در زیر سقف های بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. می توان بدون شکستگی یا ترک خوردگی در لوله کشی برق ساختمان از آن استفاده کرد در اصل حالت فنر مانندی دارد. از بهترین مزایای لوله برق سمنان از نوع پی وی سی می توان اشاره کرد به مقاومت بالا در برابر هرگونه ضربه، مقاومت در برابر مواد اسیدی یا شیمیایی، پایداری در برابر فرسایش، قابلیت ضد زنگ و ضد خوردگی دارند، به آسانی نصب می شوند، عدم جذب رطوبت و توانایی ضد حریق بودن می توان نام برد. شکل این محصول به صورت خرطومی می باشد. تنها ایراد این لوله در سرما و گرمای بسیار بالا تغییر حالت می دهد. لوله برق سمنان قابلیت و توانایی تولید بالایی در تنوع ابعاد با قطرهای مختلف برای مکان‌های مختلف را دارد.

لوله-پی-وی-سی-36-سازند-پلیمر-سمنان

لوله برق سمنان از نوع پلی اتیلن

این نوع لوله برق سمنان از نوع پلی اتیلن پرفروش ترین نوع لوله پلیمری می باشد که در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده می کنند. بیشتر برای سقف ها استفاده می شوند که در موقع بتن ریزی آسیبی به آن‌ها وارد نشود. به دلیل وزن بسیار سبک و نصب آسان بیشتر استفاده می شود. این لوله ها در اندازه های مختلف در بازار موجود می باشند.  قیمت بالاتری نسبت به نوع پی وی سی دارند. با توجه به انعطاف پذیری آن چون جنس آن از پلاستیک نرم می باشد از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است به علت اینکه از مواد پلیمری مرغوب در تولید آن استفاده می کنند. این محصولات با کیفیت راحت می توانند رضایت مشتری را جذب کنند.

 

لوله برق سمنان از نوع پلی آمید

برای ساختمان‌های سبک از لوله برق سمنان از نوع پلی آمید استفاده می شود. پلی آمید نوعی پلیمر می باشد و جنس آن از نوع پلاستیک بسیار نرم است و مقاومت بالایی در مقابل فرسایش خواهند داشت. حتی دچار ترک خوردگی نمی شوند. به علت انعطاف پذیری بالا و وزن کمی که دارد بیشتر لوله های ساختمانی از این نوع محصول می باشند. دارای تنوع در اندازه و شکل های مختلف خط دار و بدون خط می باشد. می توانند آن را به صورت شاخه ای یا حتی کلافه ای به بازار عرضه کنند. تنها عیب این نوع لوله شعله ور شدن آن می باشد.

 

در نهایت به راحتی می توان ادعا کرد محصولات لوله برقی سمنان چه از نظر جنس، کیفیت و مرغوبیت به یک منبع قوی در زمینه‌ تولید و فروش تجهیزات انواع لوله ها تبدیل شده است. و توانایی تولید انواع لوله ها را دارد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.