لوله برق سمنان از مهم‌ترین تجهيزات مورداستفاده كه در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. شايد شما با شنيدن نام لوله فوراً به ياد لوله‌های آب بيفتيد ولي در ادامه اين مقاله شما را با انواع لوله برق سمنان آشنا می‌کنیم. اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. براي اينكه سیم‌ها و کابل‌ها در سیم‌کشی ساختمان‌ها آسيب نبينند و از نظم كافي برخوردار باشند از لوله‌های باکیفیت و استانداردي به نام لوله برق سمنان استفاده می‌شود. به همين دليل به كار گرفتن اين لوله برق سمنان در پروژه‌های امري واجب و درعین‌حال نيازمند دانش و مهارت می‌باشد. لوله برق سمنان به علت كيفيت بالا و مطابق با استاندارهاي روز جهان و تنوع بالاي آن در ساختمان‌های مسكوني، اداري، تجاري، صنعتي، بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها و درنهایت در هر جايي كه سيم برق و هادي الكتريكي استفاده شود به كار گرفته می‌شود. جنس مرغوب اين لوله برق سمنان از افراد در برابر تماس‌های ناخواسته محافظت می‌کند.

خصوصيات بارز لوله برق سمنان

شايان ذكر است كه يادآور كنيم از خصوصيات بارز لوله برق سمنان تنوع در انواع لوله برق پليكا، لوله برق PVC، لوله فولادي گالوانيزه برق و انواع لوله خرطومي و لوله فلكسي با بهترين قيمت و بهترين جنس در انواع سايز عرضه می‌شود. لوله‌های برق سمنان در برابر خورندگي، آلاینده‌ها و رشد باکتری‌ها مقاوم هستند و از نظر صرفه اقتصادي و عمر بالا بسيار كارآمد دارند. اين همه محبوبيت و مزايا سبب شده لوله‌های برق سمنان يكي از برنده‌های موفق روز در صنعت لوله‌ برق شود. فروش بالا در لوله برق سمنان تصادفي نيست بلكه ي نتیجه‌ سال‌ها تلاش و اعتماد مشتريان است.

كاربرد لوله برق سمنان در ساختمان‌سازی

يكي از مهم‌ترین كاربرد لوله برق سمنان در ساختمان‌سازی قرار دادن اين لوله برق سمنان و وصل كردن آن‌ها می‌باشد. اين مرحله به علت اينكه تمام سيستم برق‌کشی يا سیم‌کشی بايد از داخل لوله‌های برق عبور بكند. به همين دليل جنس و ابعاد اين لوله‌ها از اهميت بالايي بايد برخوردار می‌باشد. لوله برق سمنان به تمام مشتريان خود اين امكان را فراهم كرده است تا لوله‌های برق با جنس مرغوب به مشتريان عرضه كند. به‌طورکلی از اين لوله‌های برق براي سیم‌کشی‌های برق، تلفن و آنتن استفاده می‌شوند در واقع مسيري را باز يا ايجاد می‌کنند تا اين لوله برق به قسمت‌های مختلف ساختمان كشيده شوند.

انواع لوله برق سمنان

انواع لوله برق سمنان شامل لوله فولادي برق يا گالوانيزه، لوله خرطومي، لوله مسي، لوله فلكسي، لوله پی‌وی‌سی، لوله پلي آميد و … می‌باشند. براي اتصال نقاط مختلف از سقف، كف و حتي بخش‌های ديگر طبق استانداردهاي برقي ساختمان از انواع لوله برق سمنان عبور داده می‌شوند.

بعد از قرار دادن لوله و اتصالات نوبت به سیم‌کشی برقي ساختمان می‌رسد. به وسیله‌ فنر سیم‌کشی سیم‌هاي برق ، تلفن، آنتن در داخل لوله‌های برق عبور داده می‌شوند. فراموش نشود بايد براي اين كار توسط برق‌کار انجام شود.

لوله فولادي برقي به وسیله‌ رنگ پوشيده شده‌اند تا در مقابل زنگ‌زدگی مقاوم باشند. لوله فولادي گالوانيزه به وسیله‌ موادي مانند روي يا كادميوم را می‌پوشانند تا در مقابل زنگ‌زدگی و خوردگي مقاوم باشد. لوله خرطومي پلاستيكي يا فلزي است كه به نوع لوله فلزي خرطومي لوله فلكسي می‌گویند. لوله پی‌وی‌سی از جنس PVC است در مقابل مواد شيميايي و زنگ‌زدگی مقاومت بسيار بالايي دارد اين نوع لوله برق مقاومت بالايي نسبت به جذب رطوبت را دارد به علت فرق در قيمت اين لوله‌ها به سرعت جاي لوله‌های فلزي و چدني را گرفت. لوله برقي پلي آميد در ساختمان‌ها و سازه‌های سبك كاربرد فراواني دارد و جنس آن از نوع پلاستيك نرم و روان می‌باشد. تا به راحتي برش داده شوند و به زود شكل می‌گیرند.

معيارهاي انتخاب لوله برق سمنان

لوله برق سمنان پی وی سی :قطر خارجي آن كمتر باشد نسبت به بقيه لوله‌ها، مقاومت بسيار بالا در برابر آسیب‌پذیری داشته باشد، جلوگيري از انتقال جريان برق به صورت تماسي، به راحتي و در كمترين زمان به وسیله‌ چسب پی‌وی‌سی به هم وصل می‌شوند و هزینه‌ای هم ندارد. موقع نصب هیچ‌گونه احتياجي به رنگ كردن نداشته باشد. وزن پاييني داشته باشد تا قابليت بالايي در بين کانال‌ها و سقف ها در حين جابه‌جایی هم داشته باشند. در برابر انواع اسیدها و بازها و مواد شيميايي مقاومت بالايي بايد داشته باشند. لوله برق سمنان بر اساس استانداردهاي IECو يا جديدترين اصلاحیه‌ی استاندارد ملي ISIR‌ ساخته شده‌اند. در اين استانداردها تعداد و اندازه‌ مجاز هادی‌ كه بايد درون يك لوله با اندازه استاندارد عبور داده شود مشخص شده است. قابليت اين را دارند لوله‌های برق با متراژهایی مشخصي توليد كنند تا مشتريان در صورت نياز به طول بيشتر از اين لوله‌های برق آن‌ها را به هم وصل كنند تا مسيري يكدست و مرتب جهت عبور دادن سیم‌ها يا کابل‌هاي برق ايجاد كنند. حتي براي اتصال لوله‌های جدا از همديگر می‌توان از تجهيزاتي مانند زانو، سه راهي، بوشن، بست و … استفاده كرد.

لوله برق سمنان مجموعه اي با متدهاي جديد به فروش انواع لوله‌های برق با جنس مرغوب اقدام كرده است. به همين دليل با اطلاع رساني صحيح و دقيق و بررسي كامل ویژگی‌های محصولات خود چه از نظر جنس، از نظر كيفيت و قيمت به يك منبع جامع در زمینه‌ فروش تجهيزات لوله برق تبديل شده است. با وجود كارشناسان خبره اين فرصت را به مشتريان خود داده اند تا قبل از انتخاب و خريد خود به مجموعه اي از اطلاعات كارشناسي شده دسترسي پيدا كنند تا بتوانند خريدي آسان و حرف هاي را با لوله برق سمنان داشته باشند. گروه توليدي لوله برق سمنان با برخورداري از سال ها سابقه و تجربه در زمینه‌ توليد لوله برق در انواع، سايز و مدل‌های مختلف آمده ارائه به تمام خريداران گرامي می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *