خصوصیات بارز لوله برق سمنان

خصوصيات بارز لوله برق سمنان

لوله برق سمنان از مهم‌ترین تجهیزات مورداستفاده که در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. شاید شما با شنیدن نام لوله فوراً به یاد لوله‌های آب بیفتید ولی در ادامه این مقاله شما را با انواع لوله برق سمنان آشنا می‌کنیم. امیدواریم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. برای اینکه سیم‌ها و کابل‌ها در سیم‌کشی ساختمان‌ها آسیب نبینند و از نظم کافی برخوردار باشند از لوله‌های باکیفیت و استانداردی به نام لوله برق سمنان استفاده می‌شود. به همین دلیل به کار گرفتن این لوله برق سمنان در پروژه‌های امری واجب و درعین‌حال نیازمند دانش و مهارت می‌باشد. لوله برق سمنان به علت کیفیت بالا و مطابق با استاندارهای روز جهان و تنوع بالای آن در ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها و درنهایت در هر جایی که سیم برق و هادی الکتریکی استفاده شود به کار گرفته می‌شود. جنس مرغوب این لوله برق سمنان از افراد در برابر تماس‌های ناخواسته محافظت می‌کند.

خصوصیات بارز لوله برق سمنان

شایان ذکر است که یادآور کنیم از خصوصیات بارز لوله برق سمنان تنوع در انواع لوله برق پلیکا، لوله برق PVC، لوله فولادی گالوانیزه برق و انواع لوله خرطومی و لوله فلکسی با بهترین قیمت و بهترین جنس در انواع سایز عرضه می‌شود. لوله‌های برق سمنان در برابر خورندگی، آلاینده‌ها و رشد باکتری‌ها مقاوم هستند و از نظر صرفه اقتصادی و عمر بالا بسیار کارآمد دارند. این همه محبوبیت و مزایا سبب شده لوله‌های برق سمنان یکی از برنده‌های موفق روز در صنعت لوله‌ برق شود. فروش بالا در لوله برق سمنان تصادفی نیست بلکه ی نتیجه‌ سال‌ها تلاش و اعتماد مشتریان است.

کاربرد لوله برق سمنان در ساختمان‌سازی

یکی از مهم‌ترین کاربرد لوله برق سمنان در ساختمان‌سازی قرار دادن این لوله برق سمنان و وصل کردن آن‌ها می‌باشد. این مرحله به علت اینکه تمام سیستم برق‌کشی یا سیم‌کشی باید از داخل لوله‌های برق عبور بکند. به همین دلیل جنس و ابعاد این لوله‌ها از اهمیت بالایی باید برخوردار می‌باشد. لوله برق سمنان به تمام مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است تا لوله‌های برق با جنس مرغوب به مشتریان عرضه کند. به‌طورکلی از این لوله‌های برق برای سیم‌کشی‌های برق، تلفن و آنتن استفاده می‌شوند در واقع مسیری را باز یا ایجاد می‌کنند تا این لوله برق به قسمت‌های مختلف ساختمان کشیده شوند.

انواع لوله برق سمنان

انواع لوله برق سمنان شامل لوله فولادی برق یا گالوانیزه، لوله خرطومی، لوله مسی، لوله فلکسی، لوله پی‌وی‌سی، لوله پلی آمید و … می‌باشند. برای اتصال نقاط مختلف از سقف، کف و حتی بخش‌های دیگر طبق استانداردهای برقی ساختمان از انواع لوله برق سمنان عبور داده می‌شوند.

بعد از قرار دادن لوله و اتصالات نوبت به سیم‌کشی برقی ساختمان می‌رسد. به وسیله‌ فنر سیم‌کشی سیم‌های برق ، تلفن، آنتن در داخل لوله‌های برق عبور داده می‌شوند. فراموش نشود باید برای این کار توسط برق‌کار انجام شود.

لوله فولادی برقی به وسیله‌ رنگ پوشیده شده‌اند تا در مقابل زنگ‌زدگی مقاوم باشند. لوله فولادی گالوانیزه به وسیله‌ موادی مانند روی یا کادمیوم را می‌پوشانند تا در مقابل زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم باشد. لوله خرطومی پلاستیکی یا فلزی است که به نوع لوله فلزی خرطومی لوله فلکسی می‌گویند. لوله پی‌وی‌سی از جنس PVC است در مقابل مواد شیمیایی و زنگ‌زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد این نوع لوله برق مقاومت بالایی نسبت به جذب رطوبت را دارد به علت فرق در قیمت این لوله‌ها به سرعت جای لوله‌های فلزی و چدنی را گرفت. لوله برقی پلی آمید در ساختمان‌ها و سازه‌های سبک کاربرد فراوانی دارد و جنس آن از نوع پلاستیک نرم و روان می‌باشد. تا به راحتی برش داده شوند و به زود شکل می‌گیرند.

معیارهای انتخاب لوله برق سمنان

لوله برق سمنان پی وی سی :قطر خارجی آن کمتر باشد نسبت به بقیه لوله‌ها، مقاومت بسیار بالا در برابر آسیب‌پذیری داشته باشد، جلوگیری از انتقال جریان برق به صورت تماسی، به راحتی و در کمترین زمان به وسیله‌ چسب پی‌وی‌سی به هم وصل می‌شوند و هزینه‌ای هم ندارد. موقع نصب هیچ‌گونه احتیاجی به رنگ کردن نداشته باشد. وزن پایینی داشته باشد تا قابلیت بالایی در بین کانال‌ها و سقف ها در حین جابه‌جایی هم داشته باشند. در برابر انواع اسیدها و بازها و مواد شیمیایی مقاومت بالایی باید داشته باشند. لوله برق سمنان بر اساس استانداردهای IECو یا جدیدترین اصلاحیه‌ی استاندارد ملی ISIR‌ ساخته شده‌اند. در این استانداردها تعداد و اندازه‌ مجاز هادی‌ که باید درون یک لوله با اندازه استاندارد عبور داده شود مشخص شده است. قابلیت این را دارند لوله‌های برق با متراژهایی مشخصی تولید کنند تا مشتریان در صورت نیاز به طول بیشتر از این لوله‌های برق آن‌ها را به هم وصل کنند تا مسیری یکدست و مرتب جهت عبور دادن سیم‌ها یا کابل‌های برق ایجاد کنند. حتی برای اتصال لوله‌های جدا از همدیگر می‌توان از تجهیزاتی مانند زانو، سه راهی، بوشن، بست و … استفاده کرد.

لوله برق سمنان مجموعه ای با متدهای جدید به فروش انواع لوله‌های برق با جنس مرغوب اقدام کرده است. به همین دلیل با اطلاع رسانی صحیح و دقیق و بررسی کامل ویژگی‌های محصولات خود چه از نظر جنس، از نظر کیفیت و قیمت به یک منبع جامع در زمینه‌ فروش تجهیزات لوله برق تبدیل شده است. با وجود کارشناسان خبره این فرصت را به مشتریان خود داده اند تا قبل از انتخاب و خرید خود به مجموعه ای از اطلاعات کارشناسی شده دسترسی پیدا کنند تا بتوانند خریدی آسان و حرف های را با لوله برق سمنان داشته باشند. گروه تولیدی لوله برق سمنان با برخورداری از سال ها سابقه و تجربه در زمینه‌ تولید لوله برق در انواع، سایز و مدل‌های مختلف آمده ارائه به تمام خریداران گرامی می‌باشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.