قیمت محصولات روشنایی و فروش لوازم برقی ساختمانی

قیمت محصولات روشنایی و فروش لوازم برقی ساختمانی

دریافت لیست قیمت روشنایی و فهرست قیمت‌های مرتبط با فروش تجهیزات روشنایی و فروش لوازم برقی را می‌توان با یک سرچ ساده در میان محصولات متنوع فروشگاه‌های آنلاین معتبر جستجو کرد. فروشگاه‌های آنلاین این امکان را در اختیار خریداران و مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، انواع کالاهای مشابه را با یکدیگر مقایسه کرده و مشخصات مرتبط با هر یک از محصولات روشنایی اعم از ضریب بهره‌وری، میزان شدت روشنایی، کیفیت، طول عمر، گارانتی و ضمانت کالا و مواردی از این قبیل را دریافت نمایند. با افزایش تعداد و تنوع لوازم برقی ساختمانی، امکان سردرگمی در انتخاب کالا نیز افزایش می‌یابد، اما اگر چنانچه منظور و مقصود خود را از تهیه لوازم روشنایی و دریافت لیست قیمت روشنایی بدانید، انتخاب ساده‌تر و بهینه‌تری را خواهید داشت.

 

 

قیمت روشنایی و فروش لوازم برقی ساختمانی

هر یک از اماکن اداری، درمانی، خدماتی، ورزشی، تجاری و یا مسکونی نیازمند محصولات روشنایی منحصر به خود می‌باشند. برای نمونه محصولات روشنایی به کار رفته در یک محیط تجاری شامل انواع پلان‌های نوری، چراغ‌های روشنایی کاربردی، پروژکتورهای ال ای دی، چراغ‌های ریسه‌ای و سایر محصولات مشابه می‌شود اما نوردهی و استفاده از لوازم روشنایی در اماکن مسکونی اغلب شامل چراغ‌های روشنایی هالوژنی، ایجاد نورپردازی‌های مخفی و استفاده از یک الی دو منبع اصلی برای نوردهی می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت هر محصول کاربرد مختص به خود را داشته و از نظر جنس، کیفیت، ماندگاری، ضمانت اجرایی و مواردی از این قبیل، قیمت روشنایی جداگانه‌ای دارند.

قیمت روشنایی و انواع چراغ‌های روشنایی

چراغ‌های روشنایی با توجه به نوع کاربرد، جنس، میزان مصرف انرژی، میزان شدت نور، نوع نوردهی، طول ماندگاری، ضمانت اجرایی و موارد این چنینی با یکدیگر متفاوت بوده و در پی آن قیمت روشنایی متفاوتی را شامل می‌شوند. برای نمونه محصولات روشنایی که انرژی بسیاری برای نوردهی مصرف می‌کنند ارزان قیمت‌تر از سایر کالاهای مشابه هستند. یا به طور مثال چراغ‌های روشنایی که دارای نوردهی مطلوب و کافی می‌باشند، گران قیمت‌تر بوده و در نتیجه از مرغوبیت قابل توجهی نیز برخوردار می‌باشند.

 

 

مشخصه‌های چراغ‌های روشنایی

لامپ‌ها و چراغ‌های روشنایی از جمله اصلی‌ترین محصولات روشنایی محسوب می‌شوند. به عبارتی وظیفه تامین نور و روشنایی محیط بر عهده انواع لامپ‌ها و چراغ‌های روشنایی است که هر یک کاربردهای گوناگون داشته و در روشنایی نور عمومی و نور فرعی محیط موثرند.

انواع چراغ‌های روشنایی عبارتند از؛

  1. لامپ‌های رشته‌ای

  2. لامپ‌های هالوژن تنگستن

  3. لامپ‌های فلورسنت یا سفید مهتابی

  4. لامپ‌های کم مصرف فلورسنت

  5. لامپ‌های ال ای دی

 

مشخصه لامپ‌های رشته‌ای

محتویات تشکیل دهنده لامپ‌های رشته‌ای شامل حباب شیشه ای، رشته تنگستن، گاز و سرپیچ می‌شود. بدین ترتیب جریان الکتریکی از طریق اتصال لامپ روشنایی به برق از درون رشته تنگستن عبور کرده و باعث التهاب و گرمای لامپ شده و از آن نور تولید می‌شود. معمولا لامپ های رشته ای در توان‌های مختلف اعم از ۱۰۰، ۲۰۰، ۵۰۰ وات تولید و عرضه می‌شوند.

 

لامپ‌های هالوژن تنگستن

از دیگر چراغ‌های روشنایی می‌توان به لامپ‌های هالوژنی اشاره کرد که توانایی تولید نور موضعی و یا تاکیدی را دارا هستند و اغلب برای مصارف خانگی، نورپردازی‌های تزیینی و موارد این چنینی به کار می‌رود. کارکرد این نوع لامپ‌ها همانند لامپ‌های رشته‌ای است اما درون آن گاز هالوژن وجود دارد که در اثر حرارت‌های بسیار و تبخیر شدن تنگستن، نور و روشنایی مطلوب را در محیط ایجاد می‌کند. اینگونه چراغ‌های روشنایی و لوازم برقی ساختمانی انواع متعددی دارند که می‌توان مناسب با نوع نیاز مصرفی از آن استفاده نمود.

 

لامپ‌های فلورسنت یا سفید مهتابی

لامپ‌های فلورسنت سبک در واقع یک لامپ بخار جیوه می‌باشد. در هر دو سر لامپ‌های فلورسنت لوله‌ای، رشته‌های الکترود تنگستن وجود داشته که با اتصال لامپ به برق و برقراری جریان الکتریسیته، الکترون‌های موجود در داخل لامپ که با لایه‌ای از فسفر پوشانده شده اند، داغ شده و تولید نور می‌کند. از جمله مزیت های استفاده از اینگونه چراغ‌های روشنایی می‌توان به دریافت نور مطلوب و کافی اشاره کرد. گفتنی است که این نوع لامپ‌ها معمولا در انواع ۲۰ و ۴۰ وات به فروش می‌رسند.

 

لامپ‌های کم مصرف فلورسنت

لامپ‌های فلورسنت فشرده که در صنعت روشنایی به آن لامپ های کم مصرف نیز گفته می شود. این نوع لامپ‌ها به دلیل کم مصرف بودن در برابر تولید نور مطلوب و کافی از جمله متداول‌ترین و محبوب‌ترین محصولات روشنایی به شمار می‌روند و در واقع در تمامی اماکن می‌توان انواع مختلف این نوع لامپ‌ها را مشاهده کرد. مصرف انرژی کمتر، تولید روشنایی کافی و قیمت روشنایی مقرون به صرفه از جمله مزیت‌های این نوع لامپ‌ها محسوب می‌شود.

 

لامپ‌های ال ای دی

از دیگر رایج‌ترین فروش  لوازم برقی ساختمانی، لامپ‌های ال ای دی است که در انواع مختلف حبابی، لوله‌ای و حلقوی به فروش می‌رسند. از جمله ویژگی‌های این نوع چراغ‌های روشنایی می‌توان به عمر مفید، عدم نیاز به محافظت، کیفیت بالا، نور دهی مطلوب و قیمت روشنایی مناسب اشاره کرد. با توجه به کیفیت و ویژگی‌های این محصول، قیمت روشنایی بالاتری در قیاس با سایر کالاهای مشابه از جمله لامپ های فلورسنت دارد.

 

 

 

ویژگی‌های فروش تجهیزات روشنایی و فروش لوازم برقی ساختمانی عبارتند از؛

 

یک) تعیین قیمت روشنایی بر اساس تعرفه‌های موجود بازار و صنعت روشنایی

از جمله موارد قابل توجه در فروش لوازم برقی ساختمانی می‌توان به قیمت روشنایی اشاره کرد. به عبارتی قیمت محصولات روشنایی با توجه به مشخصه‌های آن بایستی بر اساس تعرفه‌های تعیین شده، مشخص شود. از سوی دیگر به دلیل رقابت بسیار در عرصه صنعت روشنایی می‌توان با بررسی و مقایسه قیمت کالاهای مشابه، نرخ مشخصی را برای محصول تعیین نمود. مقایسه و بررسی قیمت روشنایی کالاهای مشابه سبب تعیین قیمت ثابت، کاهش نارضایتی مشتریان و افزایش میزان فروش می‌شود.

 

دو) ارائه محصولات با کیفیت

اصل و پایه فروش بایستی بر اساس ارائه کالای باکیفیت باشد. پارامترهای مرتبط با اصل کیفیت شامل میزان مصرف انرژی، انتشار نور کافی و مطلوب، میزان درخشندگی، طول عمر مفید، عدم نیاز به محافظت، عدم ایجاد گازهای سمی و مواردی از این قبیل می‌شود. توجه و رعایت نکات مرتبط یا استانداردهای روشنایی از دیگر موارد مرتبط با سطح کیفی کالا می‌شود.

 

 

سه) ارائه ضمانت کالا و گارانتی محصول

. مورد بعدی ضمانت کالا و گارانتی محصولات روشنایی است که در فروش تجهیزات روشنایی بسیار موثر است. به عبارتی یکی از مهمترین تسهیلاتی که می‌توان برای خریداران در نظر داشت، ارائه گارانتی و یا ضمانت فروش محصول می‌باشد. گارانتی محصول نشان‌دهنده آن است که تا یک مدت مشخصی مسئولیت هر گونه خرابی و یا مشکلات مرتبط با محصول بر عهده گرفته می‌شود و شرکت موظف است که به نوعی آن را جبران نماید. معمولا ضمانت فروش برای محصولات روشنایی اعم از انواع چراغ‌های روشنایی، لامپ‌های روشنایی و تمامی لوازم برقی ساختمان ارائه داده می‌شود تا بدین ترتیب اعتماد و اطمینان مشتریان به سایت فروش تجهیزات روشنایی جلب شود.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.